10/07/2007

Kamerový systém - vchody

Vážení spoluvlastníci,

po instalaci kamerového systému v oblasti sklepů, přichází fáze instalace kamerového systému v oblasti vchodů do našich domů. Veškerý pohyb lidí procházejících vchody bude monitorován. Upřímně doufám, že vlastníkům bytů, kteří požadují zvýšení bezpečnosti, monitoring vadit nebude.
Tento kamerový systém bude mít vzdálený záznam, pro případné potřeby Policie ČR a Cizinecké policie ČR.

Předpoklad dokončení je na přelomu roku 2007/2008.

Za SVJ

Petr Zvoník

3 komentáře:

Renata řekl(a)...

Kamerový systém je dobrá věc , ale musí fungovat tak jak má. Ve sklepech jsou kamery , ale záznam se nikam neukládá , to jsem zjistila dnes 22.12.2007, kdy mi bylo oznámeno , že mám opět vykradený sklep, zmizely mi kola a příslušenství. Když přijela Policie , tak se vlastně neměla vůbec čeho chytnout , ostraha jen řekla , že Ukrajinci se tam pohybovali , protože se stěhují a klidně si odvezli moje kola za nemalou částku . Proč se vůbec pořád pronajímají byty UK , páchají tu trestní činnost a dokonce se nestydí za bílého dne, vypáčí několik sklepů. Nic se nezměnilo , jen si někdo udělal hezké vánoce a mě je pěkně znepříjemnil. NENÍ TU BEZPEČNO!!!

Petr Zvoník SVJ 1443/1448 mailto: zvonikovi@iol.cz řekl(a)...

Dobrý den,
kamerový systém je opravdu přiveden do místnosti ostrahy v 1447. Nicméně ostraha má v popisu, v případě problémů ( krádeží ve sklepech )zavolat policii. Že se to nestalo svědčí o tom, že ostraha nebyla kde má být. Párkrát se již stalo, že ostraha byla opilá.
Avizoval jsem zde již několikrát, že sklepy nemohou sloužit k ukládání hodnotného zboží, kamerovky nejsou pojistkou.

P.Zvoník

S ukrajinci a moldavci jsou zde jen problémy.Většina se zde vyskytuje v bytech Eshel, někteří bydlí bohužel i v pronajatých firemních bytech. Eshel byty prodává a o přítrž v druhé skupině se doufám postará brzy finanční úřad, neboť předpokladem je, že nájemné není zdaněno.

Renata řekl(a)...

To je sice hezký, že si nemá člověk dávat hodnotné věci do sklepa , ale to si mám dát 2 kola do bytu 1+kk ? Až mi ukradnou auto z podzemní garáže , tak mi odpovíte , že jsem si tam neměla auto dávat , protože je to hodnotná věc? K čemu tedy sklep slouží, aby byl prázdný? K čemu jsou tedy kamery a ostraha , když nesplňují svůj účel? A ještě mi odpovíte , že ostraha byla i několikrát opilá? To si snad už děláte srandu. To si snad i začnu myslet , že jsou u ostrahy najaté lidi , kteří úzce spolupracují s UK a mají z krádeží provizi. Kde to žijeme? Kamerový systém a ostraha je tedy v tomto případě úplně na nic!!!! K čemu tedy ta snaha?